Misja „PROFESJONALNIE OTACZAMY OPIEKĄ TWOJE ZDROWIE”
Polityka Jakości
Dla wypełnienia przyjętej misji ustalona została strategia, która zbieżna jest z zasadami zawartymi w obowiązujących procedurach wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2015. Nadrzędnym celem Przychodni Lekarskiej jest dobro Pacjenta, dlatego naszym priorytetem jest świadczenie kompleksowych usług medycznych na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami Naszych Pacjentów. Działania te realizujemy dzięki wykwalifikowanemu personelowi z odpowiednim doświadczeniem zawodowym, w oparciu o najnowsze osiągnięcia wiedzy medycznej, przy zapewnieniu odpowiednich warunków. Najwyższe kierownictwo analizuje ryzyka i szanse związane z udzielaniem świadczeń medycznych.
Przyjętą Politykę jakości realizujemy poprzez następujące cele:
- utrzymanie, monitorowanie i ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2015,
- monitorowanie i ocenę przyjętych procesów skierowanych na doskonalenie jakości udzielanych świadczeń medycznych,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu placówki, wysoką etykę zawodową i profesjonalizm,
- profesjonalne i pełne zaangażowanie wszystkich pracowników w rozwój placówki i doskonalenie świadczonych usług,
- otoczenie Pacjenta i jego rodziny fachową i troskliwą opieką.
Kierownictwo Przychodni Lekarskiej jest w pełni zaangażowane w zapewnienie odpowiednich zasobów materialnych, organizacyjnych i personalnych niezbędnych do realizacji powyższej Polityki jakości oraz prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Powyższa Polityka jakości jest znana wszystkim pracownikom Przychodni Lekarskiej oraz podana do wiadomości pacjentom.
Patrycja Dziewiątkowska-Dudek
Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek
w Starogardzie Gdański
Starogard Gdański, 05.04.2019 r.